Tiden knappar in

Är det bara jag eller känns det inte som tiden bara rusar fram? Nyss var det måndag, usch trälig måndag, och nu är det redan onsdag, snart fredag! Vart tar tiden vägen? De senaste veckorna har bara sprungit bort utan att jag lyckats hinna med allt jag tänkt. Vart? Snart skall Andy och jag ha en liten bebis, och med den här takten lär den väl komma i morgon, innan man vet ordet av!
Börjar få lite panik, allt som skall fixas och donas innan lillfisen kommer ut. Det skall vara jul och firandet som hör till detta, Andys föräldrar skall träffas innan magen försvinner (det blir dock i helgen, så ingen panik där), lägenheten skall bli färdigställd för att välkomna en liten, kläder skall inhandlas (billiga baskläder då, så att den lilla stackaren har något att sätta på sig när den möter kylan utanför mammas mage), anmälan om föräldraledighet är precis inskickad så där kan jag andas ut, det skall föräldragruppas och amningskursas och så skall man hinna jobba också och sluta jobba. Vart skall all tid komma ifrån så det hinns med? När veckorna går så fort att man inte hinner blinka innan de är över, hur lätt är det inte då att missa allt? Det är bara nätterna som är långa, och ändå är de inte tillräckliga. Uscha. Det här med tid är då minsann överskattat! :-)

Kommentarer
Postat av: susanne

FIIIIIA!! Förlåt förlåt FÖÖRLÅT fär att jag är SÄÄMST på att höra av mig!! Har skit dåligt samvete;( Har mått så där på sisstonde alltid så jävla mkt o känner inte jag hinner leva ibland! Hur går det med dig o lill fisen?? det är ju snaaart dags=))) jag dör vad overkliget!! Hur ont har du nu?? Fick dessutom reda på dagen efter att vi små prata att ja skulle komma o hälsa på att jag var uppsatt på jobbb HELA december. så så kul är de. Men har varit ledig nån helg nu då men då har jag varit tvungen att träffa Johan lite. Saknar dig massa o tänker på er massa, hoppas att allt går bra nu! Måste kolla på när ja kan komma o hälsa på er senn i Januari! Puss okram

2009-12-07 @ 21:02:10
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0