Timjan

I går var jag på besök på Timjan, en plusresurs för mammor och pappor som behöver lite extrastöd eller vad man skall säga. Var på rundvandring och sedan lite information om vad de sysslade med och hur verksamheten fungerade. Fick tropisk juice också :-) Hähä.. Verkar mysigt där och jag funderar starkt på att börja där, som en liten trygghet och ett ankare. De ville att Andy skulle följa med också på nästa möte, så de fick lära känna honom också, han verkade positiv till idén. Inte som när han skulle med på möte på Kvinnokliniken.. Hähä... ;-P
Det är ju dumt att tacka nej när man får möjligheten att gå där, och jag tror det kan vara bra för mig också att ha en fast punkt. Men jag har till måndag på mig att fundera, så är ju en vecka kvar.

I dag verkar jag ha någon form av otursdag. Passar bra till vädret som är kallt, rått och grått. Har spillt vatten i min väska, ont i magen och så ville inte datorn samarbeta när jag kom till jobbet. Urrrrghhg.. Får hoppas att turen vänder framåt dagen. Mamma och pappa ska ju förbi med en byrå i kväll och sätta upp mina tavlor.

Kommentarer
Postat av: amanda

har också haft funderingar på att gå där. men är lite anti mot att det faktiskt är en gång i veckan, sen kommer man ju ha bvc o allt annat. hur känner du med d ?

2009-11-10 @ 18:26:24
Postat av: Fiia

Svar: Man måste väl inte gå varje vecka, om man inte kan?

Sen känner jag personligen att det är lite av en trygghet att ha en fast punkt, något som jag skall göra varje vecka och som jag har inbokat. Kan ju säkerligen lätt bli att veckorna och dagarna flyter samman lite för mycket annars.. Men jag vet inte, svårt att säga innan.

2009-11-11 @ 09:33:18
URL: http://feucht.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nae iofs, de har nog förstående med om man inte skulle kunna. När du säger så så lät det lite bättre i mina ögon (: kanske kan va ganska skönt.

2009-11-11 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0