Aaaah, jag missade 1-årsdagen!

Det får jag ju inte glömma! I går firade min blogg ett helt år! Grattis grattis, bloggen.. :-) Inte för att det hänt så mycket mer än att jag varit lat och anti på senare tid, vilket gjort att jag inte publicerat en endaste recension på flera månader, mitt projekt med bloggtoppen-recensioner lades på is och, ptja, allt förutom stavningen har blivit sämre, i princip.. ;-P Hähä.. Men nu är det ett nytt år för bloggen, och kanske kan jag ta mig i kragen efter att jag slutat jobba den 30/11? Har ju trots allt en hel månads mammaledighet innan lill-fisen är planerad, så då kasnke jag kan pyssla upp allting. Innan dess funderar jag på en mer höstig/vintrig design till bloggen, eftersom det mest är sommar på den nu, men jag vet inte riktigt än vad jag vill göra.. Blir väl ett par skojiga paintbilder i alla fall och kanske någon ny färgklick i länkarna och rubrikerna.. Vi får se, vi får se.. Kommer i alla fall inte byta bakgrund, eller mall eller vad man skall kalla det.. Blir så fel med alla mått och så då.. :-P

Kommentarer
Postat av: Jonesy

SV: Centralstation? Jag kommer ju ändå med tåg liksom ;)

2009-10-21 @ 14:54:49
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Tror att det va mot svinflensan..Hehe, har inte så stor koll!

KLart att Andy också får komma på lördag vid 15 tiden :)



Kram

2009-10-21 @ 18:22:07
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0