Bara så att ni vet..

Jag har en del uppdatering som jag vill göra, och i dag tänkte jag fixa med det. Så bara så att ni vet kommer delar från hela förra månaden fylla bloggen, så jag bara brukar skriva från jobbet och nu sitter hemma med tillgång till bilder och allt.

Dagens hittils roligaste händelse var när jag stod och borstade tänderna, väntade på att badkaret skulle fyllas med varmt, skönt badvatten för att döva smärtan i ryggen. Lillen gick som vanligt balansgång på badkarskanten, vad som aldrig tidigare hänt dock, var att Lillens balanssinne svek och hon ramlade ner i badvattnet! Tror inte ens ögat hann registrera hur hon vände sig om i panik och studsade upp ur karet! Hahahaha, såå roligt! :-D

I kväll blir det bio med Andy, vi skall se Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson. Jag har en gratisbiobiljett, så blir billigt att gå i kväll, GÖTT! :-D Har insett att jag går på bio alldeles för sällan, hittade nämligen en fribiljett som gått ut. Hur kan man låta något sådant hända?! Näpp, får bli bättre på att gå på bio, går bara någon gång per år. Vilket ju kanske inte är så mycket, vissa år går jag inte alls. Så kan man ju inte ha det, heller ;-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0