Barnmorskedags

I dag skall jag på rutinbesök hos barnmorskan. Och det första jag skall fråga om är vad jag kan göra för att sluta kräkas (kommer btw precis från ett besök hos vännen toalett här på jobbet, efter en omgång magvändning), kan ju inte vara bra att hålla på så här, och det tycks bara ha blivit värre med tiden. Fy sjutton. Är helt slut nu efter att ha stått där inne och hulkat och krampat. Orkar inte jobba mer, även om det bara är en timme kvar. Men jag skall härda ut. Ska ju ändå till barnmorskan sedan, så hinner ändå inte vila något direkt.
Efter det skall jag hem till mina föräldrar och laga mat. Dock får jag se om jag lagar en eller två rätter i dag, kanske sparar den ena och gör den i morgon istället. Även om det blir onödigt mycket krångel.. Men jag vet faktiskt inte om jag pallar flera timmar vid spisen. Nåväl, det märks när jag kommer dit.
Hinner inte äta lunch innan BM heller, så får hoppas att det finns något att stjäla ur kylen hos föräldrarna.. Hähä.. Annars får jag väl köpa någon smörgås eller så och mumsa i mig.. Om jag nu vågar äta något seda..

Nåja, det blir säkert bra, hoppas bara att BM har något konstruktivt förslag för vad jag kan göra (och inte som sist då hon lurade i mig havregrynsgröt, som förvisso är gott, men ändå hamnade i toaletten).

Kommentarer
Postat av: Susanne

Heeej fia!! Jag har börjar med min blogg igen:D så nu kan vi pratas så här igen som innan=) tänkte även om du skulle vilja vara super duper snäll igen, så där som du alltid är:D o hjälpa mej byta bild.. skulle vilja ha en annan! kan skicka den till din mejl nu o lösen ordet igen om du har glömt=) du får gärna gäst blogga då också om du vill:D Hoppas att allt är bra med dig o bebben!! Puss o kram

2009-11-02 @ 00:46:47
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0