Då var det dags för helg igen!

Då var det äntligen dags för helg igen. Som jag har längtat. Blir en tur till de värmländska skogarna i helgen. Mys. Dock är jag ännu inte frisk, utan fortsätter att hosta tills jag kräks. I natt var jag uppe två gånger för att göra just detta. Verkar inte som hostmedicinen hjälper, eller så tar det bara väldigt lång tid för den att börja verka. Eller så har jag inte slem i lungorna, kom ju på att jag kan hosta slem för att hostan och torkan irriterar slemhinnorna om jag skulle ha torrhosta. Så nu funderar jag på att ringa vårdcentralen i nästa vecka, för jag kan faktiskt inte ha det så här. Kräkas titt som tätt p.g.a hosta. Räcker att jag gör det p.g.a graviditeten. Eller den sura magen, eller vad det nu är som gör att min mage vänder sig flera gånger i veckan. Börjar bli lite orolig. Ska faktiskt inte vara så här.

Kommentarer
Postat av: Liw

Jo det känns lite surt, men samtidigt så vet jag inte hur mycket de där utbildningarna ger. det enda jag kände mig intresserad av var just besöket på Förlossningen och det får vi ändå genom Auroragruppen :)



Har eran startat än?



Några spännande planer för kvällen, jag är själv så det blir nog väldigt lugnt, efter disken och golven är avklarade vill säga :)

kram

2009-10-16 @ 14:10:39
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0