Jag kapitulerar

I morse när jag skulle till jobbet fick jag snällt kapitulera inför väderleken. Det gick inte längre att ignorera kylan, var tvungen att ta på mig ett par långkalsoner! Usch, det känns inget bra. Vintern tycks oåterkalleligt vara här. Hur mycket jag än försöker förtränga faktum, genom att intala mig att det inte är så där jättekallt, går det inte längre att förneka, väder gubben har vunnit. I och för sig kommer vårt barn att födas under vintern, så borde ju tycka att det är positivt, eftersom, på något sätt, känns det närmre nu när vi är inne i rätt årstid. Men ändå känns det så avlägset, och att frysa sig fram till tiden för nedkomst gör att tiden kommer kännas än längre! Tror jag..

Nåja, vem vet, vädret kanske hinner slå om en gång till innan det är dags för den slutgiltiga vintern.. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

SV:

Hej! Stephen King-böcker brukar jag köpa second-hand eler på Tradera. Då kan man ofta fynda böckerna för 2-5 kronor styck. En bra deal, tycker jag:)

2009-10-13 @ 17:04:29
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: cathrine

hej. jag sökte runt på google om ekonomiassistenter och då hittade jag din blogg. jag funderar på att utbilda mig till det och framtiden verkar se ljus ut. Hur tycker du om jobbet och vilken utbildning har du. skulle vara roligt om du kunde berätta så mycket du bara kan:D grattis till den kommande bebisen:D



Mvh Cathrine

2009-10-14 @ 12:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0