Mössinvigning

I två dagar har jag nu gått runt med kalla öron. I morse bestämde jag mig för att det fick vara nog när termometern visade på ynka tre plusgrader! På med mössan! Känns bra att det hunnit bli oktober innan den åkte på, behöver jag inte känna mig dum som går omkring med mössa i sensommar-månaden.. Hähä.. Nog för att jag sommaren 2007 gick runt med mössa redan i augusti.. Hähäähä.. Men den var faktiskt jättefin, så jag orkade inte vänta ända till vintern för att få använda den.
Årets mössor blir i alla fall ett par skitsnygga Bad hair day-mössor från Rut m.fl. köpta på Nelly:
Bad 9 Hairday SEK 69, Rut m.fl. - NELLY.COMBad Hair Day Lurex SEK 99, Rut m.fl. - NELLY.COM
Den lila blev dagens mössa medan den gröna väntas komma inom ett par dagar.. Nu kan jag minsann vara fin även i vinter :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, en sån mössa vill jag också ha! Humor! :-)

2009-10-01 @ 20:31:32
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0