Pysens lilla garderob

Även om lillfisen inte är riktigt färdigbakad inne i magen, har den redan lyckats skaffa sig en liten garderob! Jag vet att man inte skall köpa något i förskott, men ibland går det inte att låta bli. Dock tycks jag inte vara den enda som har problem att hålla fingrarna i styr, även far min har svårt för den lilla konsten. ;-P


Cardigan och sparkdräkt köpta hos netty.nu


Pysen har redan lyckats charma släkten och fått sig lite presenter, trots att det är lång tid kvar. (Okej, inte ens tre månader, men det var lång tid kvar när den fick presenterna!)


Andy tyckte jag var larvig när jag berättade att jag hade hittat jättebilliga, fina kläder och inte köpt dem eftersom jag lovat att inte köpa mer kläder förrän det var dags. Så var bara att springa förbi Rosa Elefanten och passa på innan de försvann!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Man får köpa precis vad man vill innan. =)

Kul förresten att jag inte får felmeddelande på din blogg längre, har inte kunnat läsa på många veckor och shit, du är i vecka 28. Snart får du en liten bebis och jag är så glad för din skull, och avundssjuk såklart. =)

Klänningarna hänger fortfarande och väntar i hallen, en fika någon dag kanske?

Kram

2009-10-03 @ 20:27:17
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

Då kanske någon av de andra dagarna passar då. Jag ska upp till jobbet i början av veckan och kolla läget men jag tror knappast de har något jobb åt mig, så jag lär nog kunna någon eftermiddag. =)

2009-10-04 @ 20:50:21
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kanske har ett litet tillägg till den där samlingen färdig nu under veckan... och eventuellt ännu mer nästa gång jag kommer ;) får se när vi ses muahahaha tänker inte avslöja NÅGOT! Gissar på att vi ses i morn kära syster yster!

puss på se!

2009-10-05 @ 15:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0