Rätt blogg vann

Någon mer än jag som blev glad över att Foki tog hem priset som Årets Blogg? Tycker verkligen att hon förtjänar titeln, särskilt med tanke på att hon stigit otroligt mycket under det här året! Dessutom har hon en annorlunda blogg som tar upp mer än bara hennes liv och göranden. Nä, jag tycker verkligen att rätt blogg vann!
Dessutom tog hon ju hem priserna för Årets nykomling och Årets mest originella. Jag röstade på henne på alla de kategorier hon vann i, därför är det extra roligt.

Röstade även på StinaLee som Årets veteran, och visst fick hon det välförtjänta priset! :-) Skoj när de man röstat på kammar hem priserna. Lite synd att Knivlisa inte fick något pris, tycker hon är så otroligt bra! Men kanske fel att placera henne i kategorin Årets kaxigaste, eftersom hon är mer rolig än kaxig.



























Kommentarer
Postat av: Liw

Hallå,



Jo det där med profylaxandningen är säkert bra. Som jag har förstått det dock så är det inte så mycket sånt längre på MVC kurserna, vill man lära sig det så är det privata kurser isf, typ Annas profylax. Själv har jag valt att gå en gravidyoga kurs och den hjälper väldigt mycket med just andningen :)



Vet inte vad det är med mina kommentarer, verkar krångla nått förbannat ibland :( Får se om jag byter domän snart, tycker blogg.se krånglar onödigt mycket :(



Allt väl med dig annars?



Och jag höll också på Foki, att jag har haft henne som elev på min praktik nu under hösten gör inte saken värre :)



kram

2009-10-19 @ 13:20:23
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0