Systerkväll med moffel

Syster sov över hos mig sist hon var här (hon bor i Arvika) och vi passade givetvis på att ha ett redigt systermoffel! (=Svull). Massor med god mat, TV och prat med skratt. Inte haft någon direkt riktig systerkväll på länge, inte sedan vi bakade Cup cakes, och innan det var det nog ett par år sedan. Tråkigt, för vi har oftast himla roligt när vi väl bestämmer oss för att ses och umgås bara hon och jag. När hon bodde i stan trodde inte folk att vi var syskon eftersom vi umgicks som vänner och inte systrar. Anna gladdes åt att få känna bebisen i magen sparka och skröt om det på sin Facebook.. Hähä..


Kan ju lova att jag blev mätt i alla fall! Dock gjorde jag som de gamla kungarna och spydde en himla massa, sedan var det bara att börja om! :-) Eller fick väl vänta någon timme innan jag klarade av att smaka mat igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0