15 veckor kvar!

I dag går jag in i vecka 25, alltså 25+0 (så egentligen går jag in i vecka 26, men påbörjar min färd genom vecka 25+x). Detta innebär att det är endast 15 veckor kvar till beräknad födsel, 15 ynka veckor kvar tills vi beräknas få snutta med vår lilla! Hur kort tid är inte det egentligen?! Ingen tid alls enligt min mening. Och går det för mig som för Spiderchick, som fick sin lille klutt fem veckor för tidigt, ja, då skulle det vara vara 10 veckor kvar! Wiihooo.. Nää, nu vill jag ju faktiskt ha min klutt när det är dags, även om jag är otålig som bara den! Så får snällt vänta i tre och en halv månader i stället för två och en halv, och hålla god min. Tiden går ju så fort så är ju snart där i alla fall! :-) Åååh, vad jag längtar! Föresten sparkar den så hårt nu så det syns utanpå, systeryster vart överlycklig i går när hon kände spark efter spark från magen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0