Dags för långkalsonger?

Gick till jobbet i morse, och fy sjutton så kallt det var!! Har ju varit ute små korta svängar under min tid som hemma och sjuk, men inte så tidigt på morgonen och inte tillräckligt länge för att kylan skall ha spridit sig enda in till bara benen! Sedan har det ju blivit kallare med. Blev i alla fall att ha vantar, önskar jag haft mössa och långisar med, för det behövdes verkligen. Nåväl, får se hur kallt det är till lunch när jag går hem, för är det mycket varmare då, kommer jag nog vara glad att jag inte tog långkalsonger och så får jag se vad temperaturen säger i morgon. Om det är kallare åker de banne mig på! :-)

Är fortfarande skapligt trött efter sjukan, hostar och snörvlar fortfarande, men man blir allt bra trött på att bara gå hemma helt overksam. Så försöker mig på lite jobb i dag. Jag hade fel i går, det är i morgon jag skall till barnmorskan, inte i dag.. Urrggg, vänta en hel dag till. Föreseten är jag i sjunde kalendermånaden nu med, så nu är det sjunde på riktigt, exakt tre månader kvar till beräknat! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0