En risig och grisig Fiia

I dag är jag inte upplagd för några som hellst busigheter eller annat. Jag vill bara vara hemma och sova! Men det får jag ju inte.. Måste jobba. I går kände jag att en förkylning nog var i antågande och under kvällen/natten tycks den ha brutit ut. Snorar och är täppt i näsan, en mindre trevlig kombination.. Killar i halsen och jag kallsvettas och är helt slut i kroppen! Fyyy, så synd jag tycker om mig själv, som måste sitta här och dessutom är uppbokad resten av eftermiddagen och kvällen. Får hoppas att det bara är en liten höstsnuva som går över om ett par dagar och att det inte blir värre eller håller i sig i flera veckor, för då kommer jag gå under!
Mår faktiskt lite illa också och försöker lugna magen med vatten, men det hjälper inte. Uuuhuuu, det här är inte ROLIGT! :-(

Nu kräktes jag också, det var ju trevligt.. Not!



Uppdatering: Pratade med Robert, han sa att det nog råkade vara så att jag blivit smittad av honom och fått den där rysliga sjukan han har dragits med i ett par veckor. Med andra ord kan jag räkna med att det kommer bli mycket värre om någon vecka och att jag sedan kommer bli sängliggande i flera dagar. Jag har utkrävt ersättning för att han smittat mig! ;-P Fyy sjutton om det är hans sjukdom jag dragit på mig! Sa ju till honom att han inte skulle springa runt på kontoret och smitta ner oss andra om han var sjuk! Fy farao...

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch... Krya på dig! Kramar

2009-09-23 @ 10:20:13
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0