Flyttbesvär

Gaah, vad mycket man måste styra och dona med när man flyttar från en lägenhet till en annan. Förra gången jag flyttade var det ju från mina föräldrar så då behövde jag ju inte säga upp saker hit och dit eller anpassa min flytt efter någon annan. Nu skall allt sägas upp eller flyttas, hon som skall flytta in vill göra det redan på tisdag, så jag måste boka om besiktningen om det går, eftersom den måste göras innan hon flyttar in. Elen skall sägas upp och skaffas ny. Fy sjutton! Jag hatar att vara "vuxen" jag vill vara liten och låta alla andra sköta sådant där åt mig. Fast då skulle jag ju inte kunna skaffa mig mitt eget barn, så jag får väl bita i det sura äpplet då och nöja mig åt det fantastiska priset man får i slutet av allt besvärligt! :-) Något att glädja sig åt resten av livet, ett barn skapat av mig och den jag älskar. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0