Första natten

Andy och jag sov i nya lägenheten i natt! Helt underbar lägenhet och till och med far min var imponerad. Tyvärr var jag sjuk i går, vilket gjorde flytten till ren pina. Var matt i kroppen och hade kräkts en massa under dagen.. Är fortfarande helt svag och lederna känns ömma. Tycker inte att det kan ha med flytten att göra då jag knappt bar någontin, på grund av ryggen som krånglar. Hur som helst, jag kommer verkligen trivas i den här lägenheten!! (Vilket jag gjorde i stort sett hela tiden i gamla också, men inte som jag kommer trivas i den här!!) Tyvärr har jag närmare till typ 100 snabbmatsrestauranger än vad jag har till närmaste mataffär, något som känns farligt sedan när man har en liten, får vara vaken större delen av dygnet och inte orkar laga mat.. Men jag måste hålla mig i skinnet, inte låta suget styra, eller latheten, för all del!

Tror inte jag kommer ha någon direkt inflyttningsfest, kanske bara bjuda över ett par vänner på en fika eller så, men inget storslaget.. Det orkar jag helt enkelt inte, dessutom är jag inte speciellt sugen på det heller. Skönt att ha en liten balkong med, dock bara plats för en person, men skönt att ha ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0