Hemma och ömkar

Det blev att stanna hemma från jobbet i dag. Ringde mamma i morse och frågade vad hon tyckte och tydligen var det att jag skulle plågas här hemma! Jag har ju massor att göra.. Men jag orkar inte gå utanför dörren och ordna dem, så får se hur jag mår i morgon istället och göra ett nytt försök. Konstigt nog blir jag alltid jättehungrig när jag är sjuk, så jag funderar på att äta något, om jag orkar fixa en smörgås eller två, vill säga. I alla fall gjort färdigt min fotobok, som ni kan få se när den kommer! Ja inte hela, men typ huvuddragen.. :-)

Nej, nu kallar köket och sedan sängen! Ha det så bra, ni friska, krya och pigga människor! -mummelmutter-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0