Hundvaktaren

Har precis betalat en massa läbbiga räkningar, så nu är jag på dåligt hummör.. Skall ta och göra mig i ordning här snart och sedan gå en långis med Karla så hon är tömd på allt innan jag åker iväg på knytkalas. Går mycket bättre att ha henne hos mig än jag väntat mig. Hon gnäller inte ens när man går iväg någonstans! GÖTT! Men som jag skrev i går är det nog för att hon ändå har sällskap av mina katter (även om lillen gömmer sig hela dagarna och inte kryper fram förrän till kvällen). Men i morgon blir det en sväng hem till mamma och pappa, måste låna deras tvättmaskin eftersom jag inte fick någon tid förrän på onsdag och jag har inte tvättat på tre veckor eftersom jag missade senaste tvättiden och dessutom hade för ont i ryggen för att klara springa upp och ner med tvätt..

Dock är det en sak som oroar mig, Karla vägrar äta. Detta är inget ovanligt när mina föräldrar åker iväg, hon brukar protestera, men eftersom hon trots allt fyller 11 här i dagarna, och samojeder inte brukar bli mer än 12, är jag rädd att hon tar större skada av matstrejken än hon brukat. Någon som vet hur det är med sådant?

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Den boken har jag redan läst (: har läst det mesta med King faktist, och han är briljant. En geni på skräck. Men sen så brukar inte jag jämföra boken och filmen, eftersom det är två helt olika saker, enloigt mig dårå (: utan tar dem på varsit plan. För det är ju alltid så att boken är bättre, eftersom det finns mer beskrivningar och känsla det är ju svårt att få in 30 sidor i ett klipp kanske (:

2009-09-05 @ 14:50:29
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0