Kan ni se mig?

En liten fråga bara: är det fortfarande problem med att gå in på min blogg? Jag har själv inte det problemet längre och måste därför veta om ni har problem med det, har fått svar från supporten om vad det är för fel, men kan inte kolla det om det inte är fel från den dator jag använder mig av.. Skulle därför uppskatta om ni ville tala om ifall ni forfarande har problem så att jag skall leta reda på en dator där detta fel förekommer eller om jag skall strunta i det för att det ändå inte är problem längre. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: andreas

har aldrig haft några problem att komma in på sidan vad jag vet men fungerar fint nu iallafall. puss

2009-09-11 @ 18:10:08
Postat av: Linda

Jag ser dig! Men jag har å andra sidan bara haft problemet en gång - på jobbet. :-P

2009-09-13 @ 16:27:31
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0