Lång, lång dag

I dag blir det en riktigt lång dag. Jobbar till kl. 18.00, sedan blir det att ila till systemet innan de stänger och köpa en par flarror mousserande persikovin, efter det är det Ica som skall bli plundrat och sedan hem, packa in i kylen och knalla ut med vovven på långpromenad. Får se om jag hittar en bra runda med mycket gräs att gå på..
Karla tycks i alla fall trivas bättre ensam hos mig än ensam hos mamma och pappa. Tror det är för att hos mig har hon ändå katterna till sällskap och så luktar det inte mamma och pappa, vilket det ju gör hos dem. Dessutom finns det ingen som gör henne sällskap när jag är borta heller. Känns bra, för då tror jag inte det blir några problem att lämna henne ett par timmar i morgon kväll för knytkalaset! :-) Åååh, så jag längtar till dess! Skall bli så roligt att träffa Emma och Linda igen, och återuppta vår tradition från gymnasiet, gå hem till någon, alla har med sig något och så lagar vi mat tillsammans! Riktigt underbart och härligt! Denna gång skall vi vara hos Linda, eftersom hon renoverat sitt kök, vilket kommer bli mycket roligt att se resultatet av (har bara sett bilderna på hennes blogg, vilket inte säger något om helheten.)

Föresten, är det någon mer som stör sig på hur blogg.se har gjort med översiktssidan!? Varför inte ha det som det var, var ju mycket bättre! Nu ser det ju jättetråkigt ut! Usch och fy för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0