Matthet

I mer än en vecka har jag varit alldeles matt och trött i kroppen. Vet inte riktigt vad det kan tänkas bero på men det är rätt jobbigt. Armarna känns tunga och hela jag känns som en säck potatis.. Det är typ som när man festat lite för hårt och varit uppe lite för länge, med skillnaden att det inte går över. Blir anfådd direkt och orkar inte mycket. Vill egentligen bara ligga och sova bort allting! Argh! Skönt i alla fall att gå till sjukgymnast i morgon, ta reda på vad jag kan göra för att ryggen skall må bra. Orkar inte ha såhär ont för minsta lilla, inte kunna göra någonting..

Knytkalaset i lördags var otroligt roligt! Nog den roligaste kväll jag haft på väldigt lägen!! Tack så mycket Emma och Linda! Skriver mer om den sen i kväll och kanske visar en bild eller två ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0