När allting verkar klaffa

Nu äntligen tycks allting gå ihop sig. Klaffa. Fick flyttbesiktning i dag kl. 13.00, har sagt upp elen så den stängs av på måndag, då de har fem arbetsdagars handläggningstid, får kundnumret till telefonabonemanget skickat till min nya adress så jag kan säga upp den. Och så är hela lägenheten flyttstädad och fin. Hoppas bara att besiktningen blir godkänd! Är ganska mycket hål i väggarna efter spikar och så efter tavlor, men förhoppningsvis inte fler än vad som kan räknas som normalt slitage. Har ju trots allt bott där i tre år, så de får väl räkna med att det kan blir endel. Eller?!

Jag vet ju inte hur de räknar allt och kollar.. Någon van flyttare som vet? Jag är skitnervös! Tänk om jag får världens räkning på skador att betala, även om jag själv inte kan se att jag förstört något i lägenheten! Fansiken. Jag vet ju inte hur hårda de är på sådant där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0