Sjukgymnast

I dag efter lunch blir det ett besök hos en sjukgymnast på BVC/MVC för att se om det går att göra något åt min förbaskade rygg. Är mäkta trött på att inte kunna ens diska utan att få ont i ryggen och behöva vila. Är lite nervös dock, brukar väl vara flera mammor på sådana där ställen och jag är ju lite si så där vad gäller okända människor.. Särskilt när det handlar om att tala om ens svagheter.
Barnmorskan sa i alla fall att hon som hade sjukgymnastiken/rygggrejen var bra på att veta exakt vad det var för fel, eftersom barnmorskan vägrade gå med på att det kunde röra sig om foglossning, eftersom jag är så ung. Men hallå! Jag vet massor i min ålder som fått det, så varför inte jag? Skulle jag haft så här ont i ryggen annars? Läkaren sa ju dessutom att mina järnvärden inte alls var speciellt låga, så din teori om det faller ju ganska platt! HUMPF!
Jag gillar inte när auktoritärer inte ens kan ta sig en funderare över saker utan direkt måste utesluta dem därför att "vad vet den där lilla flicksnärtan, här är det jag som kan". Frustrerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0