Skitcykel!

Åååh, jag blir så arg på min förbaskade cykel! I morse när jag skulle cykla till jobbet gick den givetvis sönder! Kedjan fäster inte och det går knappt att trampa eftersom den hoppar till efter en kort stund. Detta problem hade jag för ett par dagar sedan men min fina lilla Andy lagade det åt mig. Nu är skiten trasig igen! Jag blir så arg! Nu måste jag ju åka buss till sjukhuset varje gång, om det inte går att fixa cykeln mer permanent än ett par dagar. Törs inte bege mig ut på den färden med en opålitlig cykel inte! Och givetvis är det en himla massa besök där borta på ViN nu i dagarna, med barnmorska och föräldragrupp och kvinnoklinik och allt vad det nu skall vara för något. SURT! Tycker ju om att cykla, och dessutom har jag läst att det är bra att cykla när man är gravid, ännu bättre om man har foglossning. Och så pajar den, bara någon månad innan det blir vinteride för den. Kunde den inte ha väntat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0