Somliga går i för stora skor

Jag funderar starkt på att se efter om de har ett par billiga, vanliga skor inne på Skopunkten som jag kan använda när fötterna svullnar. Behöver ett par skor som är några storlekar för strora. För det kan jag lova er, att när fötterna fylls med vätska/vatten, vad det nu är de fylls med, då kan jag minsann inte ha på mig mina vanliga skor. Försökte i lördags men det var ren pina, en pina jag inte gärna utsätter mig för om det går att undvika! Skopunkten brukar ju kunna ha skor som ser helt okej ut för dryga hundralappen, så borde ju kunna hitta ett par extraskor för vattenfyllda fötter! :-) Hähä.. Vilka problem man kan ha..




Gött, nu slutar jag om tjugo minuter! Sedan får jag stilla magen med en bit mat från i går och sedan iväg till andra jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0