Verry long time, no see

I går hade jag en sådan där dag då man träffar på alla möjliga gamla bekanta. Inte helt fel enligt min mening i alla fall! Först lekte jag med Therese, som jag inte sett sedan i april, i ett par timmar, vi bestämde att vi skall ses snart igen och laga mat! Sedan vi skiljts åt träffade jag på högstadiebekantskapen Linnéa och pratade bort en stunds tristess hemma.. Var ju givetvis tvungen att berätta om den lille parveln som växer och gror i magen.
Så sade vi hejdå och jag hann väl gå fem meter innan Robin från gymnasieklassen dök upp och sade hej. Pratades en del där med tills han var tvungen att skynda vidare till universitetet. Så trevligt det är när man träffar på gamla godingar från förr! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0