Ynka 100 dagar kvar!

Så härligt det är när man ser dagarna bara försvinna på den där graviditetsuträknaren här brevid. I dag är det liksom vara 100 dagar kvar, vilket inte är speciellt mycket om man tänker att man är gravid i 280 dagar! Nästan två tredjedelar har gått av tiden och slutskedet närmar sig med stormsteg. Måste hinna hälsa på Andys mamma snart också, hon ville se bebismagen innan bebisen ploppar ut och det tycker jag att farmodern till barnet verkligen har all rätt till! :-) Dessutom var det så jättelänge sedan som jag träffade henne så vore ytterst roligt med ett litet återseende också.. Hihih.. Andys familj är helt underbar, så jag kan inte klaga precis på släkten jag skaffar bar ihop med.. Eller hur man nu skall uttrycka det. 

På söndag fyller min farmor 75 år, så blir att åka upp till Avesta i helgen och fira.. Skoj, skoj! :-) Var ett tag sedan jag träffade dem, typ i juli, ungefär en hel timme.. Innan det var det flera månader sedan sist, så skall bli skojigt att hälsa på! Skönt också att det bara blir över natten, för då kan jag lämna katterna hemma utan att behöva oroa mig eller styra med kattvakt eller så. Niiice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0