Förlåt

Att jag inte orkar blogga! Men jag är så slut, inombord, utombords. Jag sover inte så bra och jag är rätt trött mentalt också.. Så jag är ledsen, men utöver dopet vet jag inte om det kommer bli så jättemånga uppdateringar på ett tag. Ni kanske redan märkt att det varit dåligt med det de senaste veckorna, men jag ville bara förklara mig, jag har inte gått och gömt mig, men jag har bara inte orken.
Så det kommer bli såhär under en tid, tills jag orkar igen. Hoppas ni inte blir ledsna, vet att ni är endel som följer Knuts utveckling, och jag skall försöka i alla fall skicka in ett mms-inlägg lite då och då i alla fall, och kanske har jag extra mycket skrivarenergi någon dag, då blir det massor :-)

Ha det bra så länge! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0