Till er som frågar om doppresent:

Många har frågat vad Knut skulle kunna vilja ha i doppresent och jag har hittat den perfekta presenten, som passar både dig som vill ha ett billigt tips och dig som är till familjen och kanske vill lägga lite mer:
Cervera har de en Elsa Beskow-serie med ett set med djup tallrik och mugg för 250:-, bestick för 99:- och underlägg för 45:-. Hur söta som helst, med de underbara motiven från Tomtebobarnen och de andra som familjen Kantarell och blåbärsbarnen och Kottefamiljen. Så det är ett jättebra tips, till er med dålig fantasi ;-) Hähä.. Tyvärr hittade jag inga bilder på serien, men jag vet att de finns i alla fall på Cervera i Norrköping.

Det är några som ännu inte hört av sig om de skall komma eller inte, och dagen har ju faktiskt passrat som ni skulle höra av er senast på. Inte bra, så nu får jag sitta och ringa själv för att kolla. Inte riktigt vad jag tänkt mig. I alla fall har de flesta hört av sig och det är många som kommer. över 50 som anmält sig hittils. SKOJ! :-D Knut kommer bli SÅ glad för att så många kommer till hans namngivnings-dag.



Tezza och Knut.


Kommentarer
Postat av: Mio

sweeeeeeeeet! =) hihihi jag nicke kommer iallfall! tezz me antar jag =) harry prata j med uppe hos jani , o han ville åka!

2010-04-06 @ 19:46:46
URL: http://miomarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0