Allvarligt I-landsproblem

My God! Jag är hemma, p.g.a mammaledighet men det värsta av det värsta har drabbat mig! Jag har nämligen ingen TV!! Vad skall jag göra nu då? Något allmännyttigt kommer inte på frågan i alla fall, kan ju inte lämna lilleman, även om han roar sig i babygymmet. Roade sig, kanske är bättre uttryckt, för nu har han tröttnat. Kallar på min uppmärksamhet.
Men åter till problemet, vet ni hur tråkigt det är att sitta och amma utan att ha något att förströ sig med? Eller att sitta med Knut på knäet och guppa honom för att han skall vara nöjd, utan något att titta på? För visst är det mysigt, men ganska tråkigt i längden. Om man inte har något annat att sysselsätta sig med under tiden då, vill säga. Och nej, datorn kommer inte på fråga, inte lätt att skriva med en hand samtidigt som man håller en liten spädis som flänger hit och dit.
Usch, det är verkligen synd om mig i dag.

Jag vill ha min TV i funktion!

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Du har fått en Award från mig.

Gå in och läs mera på min blogg :)



Puss & kram

2010-02-12 @ 12:44:34
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: mio

vad har hänt?? du vet att du kan komma förbi mitt jobb på för middagen ! kl 10.30 går vi ut, o sedan in runt 11.15 =)kom förbi o säg hej vettja*

2010-02-13 @ 00:00:45
URL: http://miomarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0