Bokat och klart

Då var kyrkan bokad, inbjudningskorten skrivna och frankerade och tårtorna spikade (dock inte antal, så jag har inte beställt dem ännu). Nu är det bara för dopdagen att komma! :-)
Känner mig lite produktiv som fått så mycket gjort, ptja, mer eller mindre allt, inför dopet, på bara ett par dagar. Hade varit gjort tidigare om Andy bara hade kunnat bestämma sig och orkat diskutera saken.. Hähä..
Han är inte lika exalterad som jag. Snarare så att jag fick tjata lite för att få till stånd ett dop. I morgon skall jag lägga inbjudningarna på lådan. Får se vilka av de inbjudna som kommer. Har en massa släktingar som är bjudna, men jag tror inte så många av dem kommer kunna komma. De bor lite för långt bort.
Tyvärr kan man ju inte bjuda alla man vill, så vi har valt ut dem som står oss absolut närmast av vännerna och bara bjudit dem, är ju ändå mest för släkten/familjen, sen får jag tyvärr säga till er andra att vi inte kunde bjuda alla vi ville, vi var tvungen att sålla rätt mycket, så vi är ledsna att vi inte kunde bjuda er. Men eftersom jag råkar ha så stor släkt, är det väl över 60 pers. som är bjudna, så som ni kanske förstår blir det många som det blir, även om bara hälften kan komma.

Annars i dag har det varit en lugn dag, inte som allt spring i går, när jag skulle försöka träffa Moa och hennes tjejgrupp och inte visste exakta tiden. Utan mobil är det svårt när saker inte blir som man trott. Så jag fick springa stan runt med Knut, sen trodde jag att jag blivit dissad och gick hem, så visade det sig att de inte var färdiga med utställningarna på Arbetetsmuséum än och att de inte alls struntat i mig, så det löste sig tillslut och jag fick träffa Moa.. :-) Mycket trevligt, fast en smula för kort tid kan jag tycka.. ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0