Mysdag

I dag har Mio och Nicke varit på besök här. Var riktigt trevligt med lite sällskap utöver Andy och Knut, måste jag säga. Andy och Nicke pillade med Tvn och TV-spel, medan Mio och jag snackade bajs och gullade med Knut.
Andy och Mio gjorde chokladbollar åt oss också, vilka var ytterst snaskiga. Som ni kanske märker är jag rätt torftig i skrivandet, mitt ordförråd tycks ha reducerats kraftigt sedan Knut trädde in i mitt liv med sitt daddande.. Hähä.. Kan i alla fall bjussa på lite bilder från dagen. Alltid något. ;-)



Passar de inte bra med en liten en? Man kan ju nästan tro att det är de riktiga föräldrarna ;-P


Knut fick låna Nickes mössa, passar den inte utmärkt!?


Kommentarer
Postat av: Majken

åååhh vad fin han är lille knut =)

2010-02-15 @ 17:59:07
Postat av: pysteryster

Jag har snart två tröjor klara åt knodden ^^ de lär vara färdiga tills jag kommer till norrpan nästa gång iaf :D hihi han kommer bli söööt nalle i den ena :D

2010-02-16 @ 00:03:35
Postat av: Mio

hihihi jag älskar o komme upp till er! man blir så lugn av eran lägenhet och erat sällskap! puss !!!

(psssst!! Jag vill ha en liten själv snart) ler

2010-02-16 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0