Naken. Exposed. Rädd.

Utan min lilla Knut. Han hade barnvakt för första gången i dag. Han var hos sin mormor och morfar i ett par timmar medan Andy och jag slogs (dvs. tränade box). Var skönt att träna men jobbigt att lämna min lilla Knut. Dock sa de att det hade varit mysigt och att han nästan inte var ledsen alls. Bra för mig att lära mig vara utan honom en stund, då jag, på hans sex veckors-dag (fredag), kommer börja jobba igen.
Haha, nej, jag skall bara jobba en dag i veckan, fredagar, då Andy skall vara hemma och ta hand om vår lilla klutt. Men det är bra extrapengar för min del, och så kan det vara skönt att göra något. Spar in lite på mammaledighetsdagarna också, vilka går åt som smör annars.
Känns lite jobbigt dock, att vara utan min son. Har ju ändå burit omkring på honom i nio månader och nu haft honom i ytterligare en månad och lite till. Så blir lite konstigt att vara ifrån honom. Men det skall nog gå bra. Han och Andy tycker ju så bra om varandra och knöt sina band redan efter förlossningen, så det kommer inte bli något problem, även om han blivit en smula mindre pappig och en smula mer mammig under de senaste veckorna. Är väl för jag varit hemma och dessutom ammat så vi knutit våra band lite hårdare.

Kommentarer
Postat av: Mio

kul o gå o träna ihop så där =)

2010-02-17 @ 22:11:24
URL: http://miomarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0