Nu blir jag trött på det här

Fick mobilen från 3 i torsdags, dock utan sim-kort, därför gick jag ner till trebutiken på stan för att se om de kunde ge mig ett med det abonemang jag skulle ha. Han sa att de skickade kortet separat och att jag antagligen kunde vänta mig det dagen efter på posten. I dag är det måndag, posten har varit här och lämnat endast reklam. Alltså inget sim-kort. I dag är det exakt två veckor sedan nummerflytten vilket innebär två veckor utan telefon. Något som skulle vara jobbigt utan ett barn men som nu blir ett stressmoment, tänk om något händer Knut och jag inte har någon telefon. Såhär kan det ju inte få vara! Skall ringa sedan när Andy kommer så jag kan få låna hans telefon och ringa tre-killen och fråga varför jag fortfarande inte fått något, om de glömt som de gjorde med mobilen. Och dessutom höra hur de skall ersätta mig för dessa förseningar som beror helt på dem. För ersättning ska jag ha, det är inte skäligt att vara utan telefon i två hela veckor, han visste dessutom att jag inte har någon hemtelefon, så mobilen är mitt enda komunikationsmedel (utöver datorn, som inte går att använda om något skulle hända ändå).


Fy sjutton så arg jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0