Rolig överaskning med posten

Blev mycket glatt överaskad i dag när jag bläddrade igenom posten, hade nämligen fått en inbjudan till Linda och Johans bröllop i juni. Blir det första bröllopet jag gästar och jag ser fram mot det enormt. Har redan bestämt vad jag skall ha på mig, med klänning, kofta och skor, rubbet. Hähä..

I dag har vi gjort mycket, Knut och jag, på förmiddagen var vi på Timjan och drack lite kaffe och pratade, sedan gick vi till Ica och handlade en skvätt. Och så nu vid kl 16 var vi iväg med Andy och skrev på faderskapsbekräftelse, så att det är klart också. Nu blir det nog att ta det lugnt resten av kvällen. Bara mysa lite här hemma. Har börjat lite smått med min Knut-scrapbook också. Även fast mamma förstörde min framsida. Går väl kanske att ordna på något sätt. Men det albumet skall jag i alla fall fylla med speciella händelser i Knuts liv. Eller så mycket som ryms, är väl möjligt att det blir fler album, eftersom man vill ta med så mycket bilder, han är ju så söt min lilla kille. :-)


Kommentarer
Postat av: Mio

Jag hoppas du skriver i boken om när knut & mio sågs för första gången på BB =) Mio började sjunga "när troll mor har lagt det 11 små trollen..." Då börja knut och gnälla ler han gillade inte den sången (elle va det mios stämma) ? hehehehe

2010-02-16 @ 18:13:09
URL: http://miomarias.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej gumman!! Han blir bara finare o finare lill knuttis :) hihi. Blir inte till helgen som du säkert har förstått=( fick inte ledigt iaf=( snyft!! är så sjukt mkt nu o jag försöker luska till det när det blir, men vet inte helt ännu, så jag återkommer med updates :) pussa knutte :))

2010-02-16 @ 23:28:17
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0