Today he's wearing this

Alla modebloggare visar ju sin Today's outfit jag tänkte helt sonika att jag skulle visa min älskade sons klädsel för dagen då han, som alltid, såg så bedårande söt ut! Måste ju vara minst lika intressant som att se någon annans klädsel, menar jag.. ;-P


Kunde inte besluta mig för vilken bild som var sötast, så jag gjorde ett urval på flera.
Kläderna är köpta här:
Jeans: H&M
Munkjacka med öron: Netty.nu
Långbent body: Paris (No shit Sherlock, står ju bara på...)
Napp: Esska, köpt på Konsum

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad han har växt sen jag såg honom. Sötare och sötare verkar han också bli. =)

2010-02-25 @ 23:46:28
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: E M M A

han är ju bedårande! :) skickade ett sms till dig förut, men det kom inte fram.. har du fått igång din mobil ännu? linda och jag tänkte nämligen komma bort till er med lite bullar någon dag. vad sägs om det?



tack för inbjudan, förresten! :D

2010-02-26 @ 14:21:38
Postat av: Fiia

EMMA: Nej, telefon funkar ännu inte, men skall komma igång inom 48 timmar, förhoppningsvis bra mycket tidigare än så.. Låter jättetrevligt med besök.. Dock kan jag inte under helgen, men kanske nästa vecka kan passa? Men jag hör av mig när jag har telefon igen, eller så kanske vi kan höras via msn senare?! :-)

2010-02-26 @ 15:29:10
URL: http://feucht.blogg.se/
Postat av: E M M A

nästa vecka funkar för mig! :D ska höra med linda också. men som sagt, vi kan ju höras av när din mobil är igång, alternativt via msn :)

ha det fint, o hälsa knut+andy!

2010-02-26 @ 15:42:43
Postat av: Emilia

Jag kommer gärna upp någon dag igen, bebisbehovet kan aldrig bli fyllt, i alla fall inte förrän jag har en egen.



Tack för att du fattar vad jag menar med mitt långa inlägg.

Jag har funderat på att maila eller prata med handledaren om det hela men är rädd att hon missuppfattar mig och ser det som en dålig ursäkt för att inte behöva prata, och så är det ju inte. Jag får helt enkelt kämpa på och med tanke på hur förbannad jag var efter igår så kanske jag kan göra en liten revolution nästa gång. =)

2010-02-26 @ 18:47:48
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0