Träningsvärk

Ajajaj! Jag har så ont! Har inte haft träningsvärk på så jäkla länge, eftersom jag inte tränat sedan innan graviditeten! Och nu har jag dessutom en liten en att bära runt på, vilket inte gör det enklare att ha ont i varenda muskel i kroppen. Men då vet man att det tagit i alla fall, skönt det.
Knut ligger här bredvid mig, han är så söt. Småsover lite.. Försökte spela lite Resistance -Fall of man- förrut, men det gick inget bra. Andy får lära mig. Hähä.. Så svårt att styra siktet ju. Enligt Andy skall Knut bli en liten spelnörd, vi får se hur det blir med det.
Har nog inte mycket att säga egentligen, så jag bjussar på en Knut-bild.


På väg hem från BB, fick med mig en liten nallebjörn som Andy var snäll och höll medan jag tog kortet. :-)


Kommentarer
Postat av: Mio

men va söt =) <3 knut alltå , thiii =)

2010-02-18 @ 22:16:51
URL: http://miomarias.blogg.se/
Postat av: Linda

Naaaw, va mycket söta kläder han har, gulleplutten! :-)



Härligt att komma igång med träningen, det känns ju alltid bra.

2010-02-19 @ 11:08:20
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0