BF+1

Linda ville att jag skulle lägga upp bilder på hur magen ser ut nu, samt på skötbordet som jag skrutit så mycket om.. Hähä.. Och snäll som jag är tänkte jag blidka hennes vilja.
Har ju nu officiellt gått över tiden, dock verkar det vara på G här. Hade vad vi tror var värkar hela natten, började med ca. 15-20 minuters mellanrum tidigt på nattakvisten men vid fem hugget var det nere på sju minuter. Tyvärr upphörde detta vid åtta i morse och har inte kommit tillbaka sedan dess, så vi väntar spänt. Har varit ute en sväng på stan, hämtat babysittern och så, men det har inte hjälpt. Den kommer när den kommer, men jag vill att den skall komma NU!


Ser ni hur mycket magen sjunkit under månaden? Helt otroligt och det känns kan jag lova! Angående kliandet jag nämnde här om dagen var jag på apoteket i dag, de gav mig en kylande salva och sa att jag borde ringa mödravårdcentralen om något som tog bort det. Ser värre ut nu kan jag lova!


Här är skötbordet jag var så duktig och monterade! Blev det inte fint, så säg?! :-) Blöjorna och allt sådant ligger bakom det fördragna draperiet. Tyckte det var smidigare att dela upp det så att det gick att dra åt varsitt håll, kan bli så knöligt annars när man skall in i först den ena hyllsektionen och sedan den andra och dra draperiet hit och dit. Nå, vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: mio

Det är så fint!!! =) är det sant att du hade lite ont inatt! JAAAA! =) hoppas inatt nu med då? hör av er sen efter förlossningen. =) (gud va jag tjatar) :D jag tänker på er hela tiden...

2010-01-07 @ 17:24:45
Postat av: Linda

Nu är jag nöjd! Kul att se hur den har förändrats på så kort tid. Nu hoppas vi bara att h*n kommer ut snart också! :-)

O va fint skötbordet blev!

Kramar

2010-01-07 @ 22:05:59
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Sara

Men FIIIIA!! Har du inte klämt fram ungen ännu? Det måste du ju göra... orkar inte vänta längre juh!

2010-01-08 @ 12:10:46
Postat av: Emilia

Vilken jättesöt mage! Men det kanske är lätt för mig att säga, jag bär ju inte runt på den.

Haha, min syster har gått 14 och 12 dagar över tiden de första gångerna så där är det nog fel att fråga om knep. Sista blev ett lite plötsligt kejsarsnitt på bf+1 men då får du se till att bebisen vänder sig med rumpan neråt typ nu. Kanske ingen höjdare.

Till vilket datum får du gå innan den vräks?

2010-01-08 @ 23:23:43
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åååh, jättegrattis Fia! Jag har tyvärr inga pengar på mobilen så jag kan inte skicka något grattis där men jag antar att du får tillräckligt med såna sms ändå.

Vilken underbart fin liten kille! Hoppas allt gick prima och att ni mår jättebra allihopa!

Kram

2010-01-09 @ 11:17:21
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Moa

Jättefint och grattis :)

2010-01-09 @ 11:54:36
Postat av: Angi

Grattis till sonen :) Hoppas att allt gick bra.

2010-01-09 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0