Personnummer

I dag fick vår son sitt personnummer, så nu är han en registrerad medborgare. Skall skicka in papper om namnet i dag också, så de vet vad han heter. Knut Elvis Feucht. Och, bara så att ni vet så är han världens sötaste också! :-D
Sitter här bredvid och sover så sött. Han sover fortfarande på nätterna, vaknar bara en gång och vill ha mat, kanske ny blöja också, sedan somnar han om så snällt. Hoppas turen håller i sig och att han inte börjar vara vaken nätterna igenom.
Pappa fyllde 50 i går, dock stal hans nya och enda barnbarn mycket av rampljuset, alla ville ju hälsa på den nya medlemmen av familjen Feucht. Hähä..
Nää, nu skall vi börja klä på oss för att bege oss till Timjan. Sedan blir det en sväng på stan och fika med Anna Ä. Hoppas ni alla har det bra!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Jag kommer inte kunna ses nåt denna vecka, för vi ska flyttstäda marcus gamla lägenhet. :/

Men kanske nästa vecka?

2010-01-20 @ 15:04:54
Postat av: Emilia

Att du inte hört av dig? Din tok... det var ju jag som inte kunde så bollen låg hos mig. =)

Jag är ledig i helgen, hela lördagen, och ska ändå ner till stan och leta 2-årspresent då. Hur ser din lördag ut?

Skulle vara så skoj att få se honom, och dig med såklart. =)

2010-01-21 @ 19:21:42
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis * Jag vill ses snart! =)

2010-01-21 @ 21:55:00
Postat av: mio

grattis * Jag vill ses snart! =)

2010-01-21 @ 21:55:21
Postat av: Emilia

Hehe okej.

Kanske onsdag, det beror lite på vilken grupp i klassen jag hamnar i. Men på eftermiddagen ska det nog gå ändå. Hur funkar det för dig?

2010-01-22 @ 23:38:18
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vilken tid? Oj... du gör det svårt för mig. =P

Vad sägs om klockan 13 eller något sånt? Inte för tidigt, inte för sent. Låter det okej?

2010-01-26 @ 00:57:57
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0