Antikrundan

Dagen har varit fylld av aktiviteter, först var Andy och jag på Erikshjälpen för att leta efter ett databord, så vi kan ta hans nuvarande till soffbord (att ha brevid soffan för att lägga papper och bärbara datorer på när de inte används). Tyvärr hittade vi inte något bra bord, men däremot en snygg, gammal skrivmaskin. För ynka 25 rikesdaler. Rena fyndet, om ni frågar mig! :-)
Sedan bar det av till stan och träffa Millan, tog en liten runda och ner till Marina, som har den underbara leksaksboutiken, Mitt Lilla Krypin. Man vill typ ha hela butiken, men vi nöjde oss med en liten mobil att ha i vagnen och ett par fräsiga nappar till Knut. Efter det gick vi till Ica och inhandlade lite mat att laga till lunch. Blev skivspill från fläskkotletter, pomes frites och tzatziki. Riktigt smaskigt.
När Millan gått hem städade min duktiga karl medan jag latade mig lite med Knuttelurv. Dock tröttnade jag rätt snabbt och satte mig att pyssla lite istället. Skrev "Knut" med pärlor på hans speciella ask, där vi skall spara lite mer speciella saker som minnen. Till exempel korten han fick när han föddes, hans första napp och lite annat som kommer under åren och som kommer vara något alldeles extra. Tappade tänder och liknande. Så skall han få det sedan när han blir äldre och flyttar hemifrån. :-)
Nu tar vi det lilla lugna, har nyss sett filmen Dread, och nu står Discovery Channel och mal i bakrunden.


Kommentarer
Postat av: mio

nice =)

2010-03-07 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0