Deklarera igen..

Såg på Emilias blogg att man ju kan logga in på Skatteverket och kolla sin deklaration även om man inte fått den i brevlådan, att jag inte tänkte på det! För en gångs skull får jag tillbaka pengar, istället för att betala hutlöst mycket som vanligt! GÖTT!
Nu finns det ju vissa anledningar till detta som kanske är mindre roliga, och pengarna är inte något jag får behålla. Lite trist, men helt och hållet mitt eget fel. Nog om det..
Har dock inte fått alla kontrolluppgifter så måste ringa bl.a xCash och be dem skicka det. Tyckte inte det stämde, men vi får väl se..
Varit utan min Knut i dag, usch så tråkigt! Men nu ligger han här bredvid och sover så sött. I morgon blir det Stockholm för hela slanten, men först ett besök hos Knuts nya kusin och Andys syster! :-D Myyyys. Kom nu i veckan, så är en riktigt liten bebis!
Knut skall sova borta för första gången i morgon, vara hos sin mormor och morfar, läskigt! Hoppas det går bra.. Jag veet, man skall inte sätta sig själv i första rum, men hur ofta får man chansen att se sina idoler live? Nä, just det, jag trot min lilla Knuttelurv skulle förstå! :-)


Kommentarer
Postat av: Angi

Vilka är det du ska se i Stockholm?

2010-03-26 @ 20:44:44
URL: http://www.metrobloggen.se/angelicaksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0