Det nyttigare livet

Då var det dags, dags att börja med arbetet att bli av med graviditetens biverkningar på kroppen. Nu är det slut på godis mitt i veckorna och lata dagar framför TVn. Nu blir det att träna och äta nyttigt.
I dag inleddes träningen lite försiktigt med 20 minuters kondotionsträning med LindaNordic Club och i morgon fortsätter vi. Då blir det nog mer än bara kondition för då har jag mer tid. Hade bara en halvtimme på mig i dag. I morgon, obegränsat (mja, inte riktigt men i alla fall en timmes träning skall minsann gå för sig!). Så tänkte jag försöka mig på det där Zumba också, får se hur det går. Man kan ju alltid prova, funkar det inte, så gör det väl inte det.
Skönt skall det bli i alla fall att komma i sin gamla kropp. Trött på att mer eller mindre fortfarande se gravid ut. Så så är det! Fiia goes nyttig :-)


Min lilla renbebis sover som vanligt :-)


Kommentarer
Postat av: Angi

Har du bytt gym? Tränade inte du oxå på Nautilus förut?

2010-03-23 @ 03:35:15
URL: http://www.metrobloggen.se/angelicaksson
Postat av: syster

Jag tycker du är fin som du är nu också! ^^ men det viktiga är ju såklart hur du själv känner gumman men jag tycker du är fin i alla fall :D

2010-03-23 @ 13:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0