Efterkontroll

I förrgår var Knut och jag hos barnmorskan, Margareta Gustafsson, för efterkontroll. Det gick bra, mina värden var jättefina och hon var så nöjd så. Hon beundrade Knut också, eftersom han är så alldeles särskilt fin (och hårig). Det bästa med hela besöket var att jag lyckades tala mig ur att fläka ut mig i stolen! Trodde inte jag skulle lyckas men jojo, hon sa att bara jag knep ordentligt, för det var det hon skulle kolla, så behövde hon inte göra någon undersökning! Hur lycklig blir man inte av att höra på det?! För ingen vill väl lägga upp sig i den där nedra stolen?!
Inte jag i alla fall och jag är ytterst tacksam över att jag slapp! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0