Finfrämmande

Nu är det spikat och klart, Susanne kommer nästa vecka och hälsar på. Skall bli så kul! Längtar som bara den. Tyvärr har vi inte setts sedan i höstas eftersom hon varit dum och flyttat till Oslo. -mummelmutter-
Dock måste jag inhandla en julklapp, för vi bestämde att vi skulle ge dem till varandra när vi sågs efter jul, och så här länge fick vi alltså vänta..
Men nu skall jag väl fortsätta jobba, göra bolagsdeklarationer, så dagen går fort och tar slut. För då kommer snart Susanne.. :-) (Även om hon kommer först på torsdag nästa vecka, om hon tar tummen ur och beställer bussbiljett innan de tar slut..)


Typisk Susanne-pose.. Även när hon inte är framför kameran ;-P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahah skön pose

2010-03-05 @ 11:13:51
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Susanne

Hehe fan va söt du är fia:D Nu håller jag på å längtar ihjääl mej också=)!! wiihiie! Å Vad önskar du dej måntro i julklapp?? Å Knuttis?=) Vilken storlek har den lille? Är sämst på sånt antar de blir de minsta=) Ååå jag har visst fixat biljett sörru :D Tar visst dock 11.15h så jag blir inte frame för ens fredag morgon 10.30. Då har jag åkt till sthlm o senn ner till er.. sjukt men var liksom de bästa, annars skulle ja vara framme fyra på natten o de tror ja inte hade varit så uppskattat =P Kommer iaf o komma till bussterminalen dåra så nu ses vi snart där =))) woobidoo!! Puuuss&kram på er alla!

2010-03-08 @ 18:03:51
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0