Hallucinogen live @ Technostate

I lördags åkte jag och Tezza iväg till Stockholm för att dansa till härlig musik med härliga människor. Däribland musikfavoriterna Hallucinogen (Simon Posfor). Festen och människorna var allihop helt underbara och jag hade världens mest underbara kväll! I alla fall på väldigt länge. Och nu räknas inte Knut och Andy in, för det är en helt annan sak. Jag pratar i fest och musik syfte, inte umgänge.. Eller nu yrar jag, men som ni säkert förstår är ju kvällen då Knut kom den mest underbara kvällen i hela mitt liv, kvällen då Andy och jag hade filmmys och sedan blev tillsammans kommer antingen på delad första plats, eller strax därefter.. Så nu har vi rett ut det.. ;-)
Tänkte bjuda på lite bilder från den underbara kvällen:




Tack alla som var med för en underbar kväll och natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0