Knuttes scrapbook

Har börjat med en scrapbook till Knut, från början var det tänkt att den skulle rymma hela hans första år, om inte till och med alla speciella händelser fram till 18-årsdagen. Dock har jag upptäckt att jag vill ha med alldeles för många bilder, så om den räcker till första halvåret tycks jag vara tvungen att bli tacksam. Som tur är har jag flera album, så det är inte så viktigt att allt ryms i ett. Roligt att ha sedan när han blivit en stor klunsig tonåring, minnas tiden då han var liten och nätt och mjuk. :-) (Synd att man inte kan spara känslan av hans mjuka hud och hår, eller håret kan man ju spara men inte huden..)
Har även gjort små hand- och fotavtryck (vilket var en riktig prövning), så jag kan sätta in hans små fossibissingar och tassar. Tänk sedan när han har stora dasslockshänder, han har förvisso redan stora händer i jämförelse med resten av kroppen, men att kunna visa honom hur små de en gång varit. Sådant tycker jag är himla roligt! Men nu skall jag fortsätta mitt pysslande medan Knut sitter och är nöjd i sin vibrerande babysitter som spelar melodier.


En himla massa skojigt pyssel, tycker albumet är så himla fint med sina skinnpärmar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint album! Var har du köpt det? Hoppas att man får se det sedan när det är färdigt..?



Jag och Emma tänkta våldgästa dig någon dag, jag tar med tidningen då. :-)



Kramkram

2010-03-04 @ 23:27:48
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Susanne

Naaaaw så sött :) längtar så jag dör efter att få träffa Knuttis :) Självklart är inte jag den som vill göra varken dej lr knuttan ledsen, så allt är bestämt.;D. har ännu dock inte rotat mej till att kolla upp vilken exakt buss då.. men tror ja är hos dej torsdag kväll iaf =P Jag ska göra allt ja kan föra att komma på dopet, har inte tagit ledigt än men ska fixa det, vill jag verkligen vara med på kan ja lova :) Men ja skriver när jag vet exakt tid o plats då? wiiiie de här ska bli såå kul =) Pusss sweeties

2010-03-04 @ 23:56:45
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0