Mitt klängiga lilla troll

I dag har jag inte fått mycket gjort, Knut är väldigt klängig nu när han är sjuk, vill bara gosa hela tiden. Så fort jag lägger ner honom vaknar han och är grinig. Sedan tidig morgon har vi hållit på så här. Äta kan han bara göra i mycket små doser, annars åker allt upp igen. Så han är ju hungrig mest hela tiden också, men jag vet inte hur ofta jag vågar ge honom, så att det stannar kvar i magen?
Usch vad trött man blir när lillfjärten är sjuk! Oroar mig ju hela tiden, så det tar väldigt mycket på krafterna. Springer fortfarande runt i mysbyxor och morgonrock. Hähä.. Tur att ingen kan se mig..
Nu vill jag att mitt lilla troll skall bli frisk! Tezza sa att han såg ut som ett litet troll, och det är väl inte konstigt när han har en trollmor? För, om ni minns, ni som känt mig några år, så är jag ju ett blått litet fantasitroll (dock mest rosa nu mer). ;-) Dagens bild säger väl i alla fall allt om hur det står till här hemma:

Kommentarer
Postat av: Mio

ses imorrn! då kan jag vara lite barn vakt <3

2010-03-18 @ 22:22:39
URL: http://miomarias.blogg.se/
Postat av: Sosso

Det är aldrig roligt när de små är sjuka men man får bita ihop och töka att de snart blir friska. Jag är alltid hönsmamma när mina barn blir sjuka. Så är det bara :P

2010-03-21 @ 20:44:47
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0