Ny kusin

Något roligt berättades för mig i dag, jag skall nämligen få en liten kusin till i maj. Jag har redan 13+1 kusiner (+1 står för Stefan som räknas till familjen men egentligen inte är riktig kusin då han är halvbror på "fel" sida till mina två kusiner Maria-Therese och David) men en till är mycket välkommen! Det är lite roligt, tycker jag, att min kusin är yngre än min son.. Hähä..
De blivande föräldrarna är Line och min morbror Nils. Nisse har inte förrän nu på senare dar (han är väl 40 tror jag) hittat någon som faller honom i smaken och som han vill leva med (han är ytterst kräsen) så för honom blir det första barnet, och vi (i alla fall jag) är glada över att det blir med Line för hon verkar vara en underbar människa! :-) Hon har redan tre barn, så hon får väl stötta Nisse om han blir för nervös. Han är ytterst pedant, så skall bli roligt hur han tar det där med skitiga småbarn, där går det inte klara sig undan kräks, kiss och bajs ;-P

Jag är i alla fall glad för deras skull, hade nästan tappat hoppet om att Nils skulle få några barn, men se så fel jag hade. Nu hoppas jag att det inte dröjer länge efter att de fått barnet innan man kan åka och hälsa på, är ju ändå 35 mil, och de rygglägger man inte på en handvändning när man har en liten.. Och jag kan knappast räkna med att de tänker åka hit, nä, det blir jag i så fall som får besöka de djupa skogarna i Brûnske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0