Singel igen..

HA! Det trodde ni väl inte? Nä, jag vill aldrig mer vara singel, jag vill inte vara ensam, utan Andy förrän jag ligger i graven! Så det så.
Jag visar det nog inte tillräckligt mycket, hur mycket jag älskar honom, hur mycket han betyder för mig och hur glad jag är över att ha honom vid min sida. Jag intalar jämt mig själv att jag måste göra det men, av någon anledning, blir jag inte bättre på det. Och nu har jag haft PMS också, så då har det varit ännu värre. Fyyy. Måste verkligen bli bättre på att visa mina känslor om jag vill att min önskan om livslångt förhållande skall infrias.


Världens mest underbara pojkvän och pappa! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 gulligt =)

2010-04-06 @ 19:52:54
URL: http://miomarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0