Styr & Pill

Håller på med Knuts dopband, hade tänkt brodera Knut Elvis, ett namn vid varje ände. Svårt att hitta ett teckensnitt som är fint och går att brodera för en newbie som mig. Hähä.. Men tror jag hittat det jag klarar av och som Andy godkänt. Lucida Calligraphy får det bli. Skall skriva det på bandet nu. Nervöst. För bara för det går bra på papper, är det en helt annan sak när det är på riktigt. När det är där det skall vara. Hua.
Nåväl, kommer nog inte skriva mer i kväll, hoppas det går bra för er del! :-) Har varit lite vajsigt med uppdateringar de senaste dagarna, men som ni kanske förstår är det för att Susanne varit här och jag ville umgås så mycket som möjligt med henne. Inte sitta här och uggla.

Hoppas ni haft en underbar helg, så får vi se om jag kanske kan visa er lite brodyr i morgon
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0